הכשרת מורות לריקוד

הכשרת מורות לריקוד היא אחת המשימות הקשות ביותר, בעיקר כשרוצים להתאים את זה למגזר החרדי. במגזר החרדי ישנם אילוצים נוספים שאינם קיימים בשאר המגזרים, כמו למשל שמירה על צניעות ושמירה על הערכים הרוחניים של התלמידות. 

סטודיו לה פוניט לקח על עצמו את הזכות בהתרגשות ובחרדה, על מנת לאפשר גם לבנות המגזר החרדי לרקוד, במסגרת מקצועית, מבלי לוותר על הערכים שלהן. ערכים אלו עומדים לפני מנהלת ומקימה הסטודיו העושה כל שביכולתה על מנת להכשיר בצורה איכותית ומקצועית מורות למחול. 

הכשרת מורות למחול:

כשניגשים למלאכת הכשרת מורות למחול, בייחוד למגזר החרדי, נדרשת חשיבה עמוקה ורחבה.  יש לשמור על גדרי הצניעות, הן בלבוש, והן בסוג הריקוד. בתור מנהלת סטודיו מקצועי חרה לי הדבר כי נשים ונערות, המעוניינות להתמקצע בסוגי המחול השונים, נאלצות לפנות אל מחוזות אחרים שאינם תואמים את מסורת ישראל סבא. לכן שמתי לנגד עיני להכשיר כל אחת וללמד כל אחת לרקוד היטב מבלי להתפשר על המקצועיות. 

הכשרת מורות לבלט קלאסי :

הכשרת מורות לבלט קלאסי דורשת ערנות מוגברת. רבים טוענים שכל אחת שרוצה להתמקצע בריקוד צריכה ללמוד בלט קלאסי, אך בגלל שיסודות הבלט הקלאסי אינן תמיד מתאימות באופן העברתן הנוקשה והמחייב, חשבתי רבות איך לשלב את הריקוד הזה. בשביל שנצליח בשלוב זה  יש צורך להכשיר מורות מתאימות לשם כך. הצלחתי למצוא את דרך המלך. בקורס אני מלמדת את המורות את העדינות, היראת שמיים, והתנועות העדינות של ריקוד זה וכמובן הסגנון השמור כיאה לבת ישראל. 

הכשרת מורות לג'אז:

ג'אז הוא אחד מסגנונות הריקוד האהובים ביותר, שכן זה סגנון המשלב בתוכו מוזיקה מקפיצה, ומתאים לכולם. אצלנו בקורס של הכשרת מורות לגא'ז המוזיקה היא כמובן מוזיקה יהודית, המתאימה לערכי הציבור המיוחד שלנו- הציבור החרדי.  תנועות המחול האלו  מקורן  מאוניות האפריקאים שהובאו אל ארצות הברית. במהלך השנים הריקוד העממי הזה הפך לתנועות מחול מקצועיות במיוחד.  

הכשרת מורות מקצועיות לריקוד:

הכשרת מורות מקצועיות לריקוד היא משימה קשה. אצלנו בסטודיו הולכים על חבל דק ומצליחים לשלב בצורה מופלאה בין מקצועיות ללא פשרות ובין לא להתפשר על ההלכה. הקורס עצמו כולל בתוכו את כל יסודות הריקוד ברמה מקצועית וייחודית. 

לסיכום: מאמר זה מדבר על הסטודיו החרדי  המכשיר מורות חרדיות, במגוון רחב של סוגי ריקוד שונים. בלי להתפשר על ההלכה והמקצועיות. 

הכשרת מורות למחול
באוירה חרדית שמורה

לה פוינט, בית הספר לאומנויות המחול של לאה טייר מזמין אותך להצטרך לנבחרת המורות למחול במסלול הכשרה מקיף ורב תחומי.
הקורס יועבר ע"י המורות הטובות ביותר בתחום תוך שמירת הערכים ואוירה מתאימה. צוות חרדי בלבד!

ההכשרה כוללת:

הזדמנות אחרונה להצטרף לקורס 2023
הזדרזי לשריין לך מקום